15 Nisan 2012 Pazar

MİM •♪•*♥gülümse♥*•♪•

1*Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu linkle göster
MİM*LİYİM ARTIK ÇOK TEŞEKKÜRLERRRRRRRRR
http://dilekafiyonavci.blogspot.com/

2* Burçlara inanıyor musunuz? Burcunuz nedir?
İNANMAM BURCUM KOVA ÖZELLİKLERİNİ TAŞIDIĞIMI SÖYLER İNANAN ARKADAŞLARIM


3*Hayattaki idealiniz, ulaşmak istediğiniz en son nokta nedir?
İDEALLERİM KONUSUNDA PEK NOKTA KOYABİLECEĞİMİ DÜŞÜNMÜYORUM AMA BU GÜNÜME BİR VİRGÜL KOYABİLİRİM ÇOK ŞÜKÜR BULUNDUĞUM KONUMDAN ÇOK MEMNUNUM


4*Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?
EVETTTTTTTTTT, NE DEĞİLDİRKİ AŞK AYYYY BEN SEVDİĞİM HERŞEYE HERKESE AŞIĞIM AŞKSIZ SEVGİSİZ YAPAMAM ALLAH ONUN SEVGİSİNİ HEYECANINI KİMSEDEN EKSİK ETMESİN YAŞAMA SEBEBİM SEVİNCİMDİR AŞK

5*Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygu?
ÇOKKKKKKK *SAYMAKLA BİTMEZ SÜPERRRRRRR BİR DUYGU


6*Sizce gerçek bir arkadaşın özellikleri neler olmalıdır?
YÜREĞİ SEVGİ DOLU İYİ BİR İNSAN OLMALI DÜRÜST GÜVENİLİR AKILLI MERHAMETLİ TATLI DİLLİ YARDIM SEVER İYİ OLAN HERŞEY ONDA OLMALI HEPİMİZ GİBİ ONUNDA KUSURLARI HATALARI OLMALI TABİ AMA BUNLAR GERÇEKTEN HATA OLMALI BİLMELİYİMKİ İSTEMEDEN YAPILAN İÇİNDE FİTNE FESAT BARINDIRMAYAN DUYGULAR TAŞIMALI ÇOK ŞÜKÜRKİ ÖYLE DOSTLARIM VAR ALLAH EKSİK ETMESİN TATLIŞLARIM ONLAR BENİM BENDE ONLARIN

7*Hobileriniz var mıdır? Varsa nelerdir?
OLMAZMI*DİKİŞ, NAKIŞ, ÖRGÜ, RESİM, FOTORAF, ÇİZİM YAPMAK, ÇİÇEK, DEKORASYON, BALIK TUTMAK, MOTORSİKLET KULLANMAK, MÜZİK, YEMEK YAPMAK vs vs.....

8*Benim hakkımdaki düşüncelerini yazar mısın ?
EVLİ* MUTLU *ÇOCUKLU *SEVGİ DOLU KOCAMAN BİR YÜREĞİN VAR* BENDENDE KOCAMAN SEVGİLER  ÖPÜCÜKLER  VE TEKRAR TEŞEKKÜRLER•♪•*♥gülümse♥*•♪•

2 yorum:

  1. Çok şeker resimlerle süslemişsin:))
    yanıtlarını keyifle okudum...
    Benim için söylediğin güzel
    sözler için de çok çok teşekkürler...
    Hep güzelliklerle kal!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE KEYİFLE YANITLADIM ASIL BEN TEŞEKKÜR EDERİM RESİMLER BENİM ÇİZİMİM AMATÖRCE BİŞEYLER YAPIYORUM BAZEN SENİN İÇİN SÖYLENECEK DAHA DA GÜZEL SÖZLER OLDUĞU KESİN YÜREĞİNİN GÜZELLİĞİ SAYFANA SÖZLERİNE DAİMA YANSIYOR O GÜZEL OĞLUŞUNU SENİDE ÇOK ÖPÜYORUM DAİMA SEVGİYLE KALIN TÜM SEVDİKLERİNİZLE•♪•*♥gülümse♥*•♪•

      Sil