2 Nisan 2012 Pazartesi

BONCUK KIZIM HAMİLE:)))•♪•*♥gülümse♥*•♪•

OYY KIYAMAZ ANNESİ ONA OKADAR MASUMLAŞTI BANA DÜŞKÜNLEŞTİKİ NERDEYSE BÜTÜN ZAMANIMI ALIYOR İŞLERİMİ BİLE YA O UYURKEN YADA GEZMEYE ÇIKTIĞINDA YAPIYORUM BİR ALEM OLDUK ANLIYACAĞINIZ:)))FIRSAT BULDUKÇADA BAHÇEMLE İLGİLENMEYE ÇALIŞIYORUM ÇİÇEKLER MEYVA AĞAÇLARI FASULYE PATATES EKTİM TABİ KEDİLERDEN KUŞLARDAN NEKADARI  YETİŞİRSE ARTIK AY HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM KOCAMAN SEVGİLER YÜREĞİ SEVGİ DOLU HERKESE:))•♪•*♥gülümse♥*•♪•
GÜL, LAVANTA, SÜMBÜL ORTANCA, KASIMPATI VE LALELERİM
ÇİLEK
HANIMELİ, LEYLAK,GÜL,YILDIZ SARMAŞIK VE KİRAZ
BAHÇEDE ESKİ BİR SÜS HAVUZU VAR ESKİ KİRACILAR MALESEF İÇİNE TOPRAK DOLDURMUŞ BAKALIM BELKİ BEN GENE YAZA HAVUZ HALİNE GETİREBİLİRİM ŞİMDİLİK MİNİK KUZUM SÜSLÜYOR ORAYI ARKADADA EBEGÜMECİ VE EKTİĞİM ROKALAR VAR

FASULYELERİM
ÇUVALDA PATATES YETİŞTİRİYORUM BALKONDADA OLUYOR İLGİLENENLER DENESİN NETTE BİRÇOK BİLGİ VAR BU KONUDA İNANILMAZ ÇİÇEKLERİ OLUYOR MİS GİBİDE KOKUYOR TABİ ÇOK TATLI PATETESLERİDE

MİNİK BİRDE BALKONUM VAR KÜÇÜK BİR MASA BİRDE SALLANAN KOLTUĞUM ÇAY KAHVE İÇERKEN KEDİLERİN OYNAŞMALARI ÇİÇEKLERİN GÜZELLİĞİ BAŞKA KEYİF VERİYOR

ASLINDA KORSANLA KÖŞE İÇİN KÖŞE KAPMACA OYNUYORUZ O ENÇOK SALLANAN KOLTUĞU SEVİYOR SİNCAP SALINCAĞI BONCUK ZATEN YA İÇERDE ODANIN ORTASINDA YADA UYDU ANTENİN ALTINA GİRİYOR...AYRICA BALKONA YADA BAHÇEYE SALINCAK ALMAYI DÜŞÜNEN VARSA YENİ ALDIM HEM ÇOK HESAPLI HEMDE ÇOK SAĞLAM(PRATİKER İNTERNETTEN) YANLIZ TENTESİ PEK GÜNEŞİ ÖNLEMİYOR BENDE EVDEKİ ESKİ GÜNEŞLİK PERDELERİNDEN ONA GÜNEŞLİK DİKTİM ŞİMDİ DAHA RAHAT YATILIYOR ETRAFTANDA PEK GÖZÜKMEMİŞ OLUYORSUN KURULUMU BİZ YAPTIK(EŞİM YAPTI BEN FOTORAF ÇEKTİM:))) YOKSA AYRICA ÜCRET ALIYORLAR


 İŞTE GÜNLER BÖYLE GEÇİP GİDİYOR BU ARADA YENİ SAÇ BOYAMASI DENEMELERİMDE SÜRÜYOR ONUN İÇİN DAHA ÇOK ÜYE OLDUĞUM K.K ADLI SİTEYE TAKILIYORUM HER KONUDA BİLGİ VAR BEN DAHA ÇOK FORUMLARDAYIM EVCİL HAYVANLAR (MALUM TORUN BEKLİYORUZ) BAHÇE ÇİÇEK VE SAÇ BOYAMA ...•♪•*♥gülümse♥*•♪•


2 yorum:

  1. ne kadar guzell bahcenız var ıstedıgını dık ohh mıs gıbı koksun her yer:))) bu zamanda zor boyle :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkkkk teşekkür ederim bende ilk defa bahçeli bir yerde oturuyorum hiçte bakmamışlar bende düzenlemeye çalışıyorum elimden geldiği kadar ektim bir sürü sebze meyva çiçek şu an leylaklar laleler sümbüllerim açtılar mis gibiler gerçekten daha iyileri sizin olsun inşallah bundan öncede balkonlarımı bahçe gibi yapardım çok seviyorum isteyince küçücük yerlerde bile neler oluyor aslında birde küçük bir havuzu var ona toprak doldurmuşlar şimdi onunla uğraşıyorum bakalım bişeye benzerse resimlerimi gene eklerim sevgiler•♪•*♥gülümse♥*•♪•

      Sil