21 Mart 2014 Cuma

ANNESİNİN GÜLÜ BUNLAR•♪•*♥gülümse♥*•♪•

Eskiden bahçeli mink havuzlu bir evde oturuyordum(daha önceki sayfalarda var) şimdi taşındım hemde çatı katı ama güzel bir tarasım var tabi ben hemen çiçek böcek ekmeye başladım bugün maydonoz tere tohumuda ektim nergizlerim sümbüllerim çoktan açtı hele bir üzüm sümbülü var inanılmaz bir çiçek bayıldım marketten aldım hemen açtı neyse asıl paylaşmak istediğim yeni minnoşlarım biri yakışıklı oğlum yumuk prens (kedi) sokakta buldum onu çok küçüktü yakmışlardı kaşlarını bıyıklarını ama şimdi kocaman oldu ve çok sağlıklı tarası hele kendi hamaktan uydurup yaptığım salıncağa bayılıyor zaten ben nere otursam aslında oraya bayılıyorlar resmen beni takip ediyorlar şimdi ikiside uyuyor yoksa tepemdelerdi ikisi dedim öbürü de güzel kara kızım panda bücür cadı (köpek) unutmadan birde tarasta kuşlarım var günde 2 kere besliyorum kumru güvercin bazende serçe ve karga geliyor inanırmısınız  yem zamanları geçsin hemen seslenmeye başlıyolar ya hepsi çok şeker çektikçe resimleri paylaşacağım lütfen tüm arkadaşlar hayvanlara daha duyarlı olalım yem olsun ekmek olsun hiç değilse bir tas su süt artık elimizden ne gelirse sokaklarımızın uygun yerlerine koyalım kocaman sevgilerimizle
nede uslu oturuyorlar dimi hıı siz öyle sanın acayip hareketliler
zayıflamaya çalışıyorum bu aralar müthiş işe yarıyorlar hep beraber koşturuyoruz
bu veletlerle çiçek yetiştirmek zor oluyor ama bir şeyler yapıyoruz artık
kırmızı lale daha açmadı mor olanda üzüm sümbülüm
kışa girmeden aldım papatya türü bir çiçek hiç solmadı kışta pek ağar geçmedi malum üşümesinler diye onlara kış bahçesi de yaptırdım anlayacağınız bütün kış tarastaydık
bunu da marketten aldım zambağa benzer açtı kışın ortasında ben yeşil yaprakları için almıştım çok hoştu açacağını hiç düşünmedim ama sağolsun bana sürpriz oldu ömrü kısa ama çiçeğinin yaprakları hala yemyeşil duruyor sanırım ölmeyecek seneye kışa açacak herhalde güzel kızım benim
buda daha önce ektiğim tere otlarım büyüdü yedik bile bugün yeniden ektim inşallah onlarda büyür maydanoz da var tabi yetiştirmesi de yemesi de çok zevkli önce pek kıyamıyorsun yemeye ama bakıyorsun yemezsen zaten solup gidiyor yiyorsun hele sevdiklerine ikram etmek müthiş bir duygu kesinlikle çiçekte sebzede yetiştirmek insana müthiş mutluluk veriyor onlarla uğraşmak stres atmak için bire bir tavsiye ederim hayvanlarda öyle tabi annesinin gülü hepsi
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder