27 Ocak 2014 Pazartesi

DİYET YAPARKEN AÇLIK (TATLI) KRİZLERİNİ ATLATMANIN YOLLARI

*Bir avuç leblebi üstüne bol su* 2 tane hurma veya erik kurusu 5 tane badem v.b üstüne bol su bununla tatlı krizini de geçiştirir hem de diyetiniz bozulmaz uzun sürede tok tutar * bir tutam dere otu ,tere, mevsimine göre salatalar bol soğanlı sirkeli limonlu acılı, salatalık domates havuç buharda haşlanmış karnabahar küçük  bir parça peynir özellikle keçi peyniri olursa kalorisi düşük, çökelik lor bunların kalorisi daha da düşük helede maydonuzlu olunca süper(  tabi ki hepsi birden değil  birini tercih edeceğiz) * 3 kaşık yoğurt içine çörek otu(dövülmüş toz halinde) konabilir tokluk hissi verir ve diyette çok yararlı( Göbeğini hızla eritmek isteyenler, bol bol yağsız yoğurt yesin! ABD'de yapılan bir araştırmada, düşük kalorili rejimlerine yoğurt seçeneğini ekleyen ve günde üç öğün yağsız yoğurt yiyen aşırı kiloluların, yoğurtsuz bir diyet uygulayanlara oranla yüzde 22 daha fazla kilo verdikleri ve yüzde 61 daha fazla yağ yaktıkları tespit edildi. Yoğurt yiyenlerin ayrıca, karın bölgelerinde yüzde 81 daha fazla yağ yaktıkları ortaya çıktı. ) *bulgur(kısır,pilav köftesi vb bir kaç kaşık) yanında bir bardak ayran yada bol yeşillik*kendinize her gün diyet sebze çorbaları hazırlayın yağsız az tuzlu bol baharatlı maydanozlu dere otlu içine bir avuçta bulgur atıyorum hem koyulaştırıyor hem de tokluk hissi için çok faydalı mümkünse acılı aralarda yada kriz anında bir fincan için benim favorilerim yoğurtlu çorba,lahana, soğan, kereviz pırasa vb gibi mevsimine göre çorbalar bazen su içmekten midesi bulanıyor insanın soğuklarda iyi oluyor acıda metabolizmayı hızlandırıyor(internette bir sürü tarif var) *sıcak havalarda da ayran ve domates suyu bol maydanozlu limonlu sirkeli  tercihe göre tabi ama sirke sarımsak limon dere otu acı biber kırmızı biber özellikle közlenmiş olarak müthiş zayıflamaya yardımcı metabolizma hızlandıran resmen şifa kaynağı sebzelerimiz kalorileri de düşük *hareket etmek spor yapmak ip atlamak ,gezip dolaşmak bol bol temizlik yapmak ortalığı toplamak  müzik dinlemek kriz anları için çok faydalı benim gibi sporla aranız iyi değilse sevdiğiniz müzikle dans edin benim tercihim oryantal müthiş terletiyor bununla ilgili videolar indirdim dansöz gibi oynamaya çalışıyorum ne mümkün sadece yapmaya çalışırken bile attığım terin içtiğim suyun hesabı yok acayipte eyleniyorum zaten eylenmek gülmek sevdiğin biriyle sohbet etmek yemeyi felan unutturuyor ve o kriz geçmiş oluyor * şekersiz doğal çaylar kahveler su ve limonlu sularda baya işe yarıyor kriz anlarında ama ben pek şekersiz içemiyorum arada az şekerli bir çay yada birkaç kuru üzüm tanesiyle  içip diğerlerini şekersiz içiyorum
 
Yapacağınız 1 saat aktivite kaç kalori kaybettirir.

Oturmak 80 Ayakta durmak 100

Oryantal yapmak 340

Dans etmek 210

İp atlamak 590

Bisiklete binmek 170

Temizlik 250

Yürüyüş 200

Hızlı yürüyüş 240

Merdiven çıkmak 480

Koşmak 550

Hızlı koşmak 690
ayrıntılar
http://saglik.bugun.com.tr/oryantal-...n-haberi/66751
kalori sayarak 1.5 ayda 10 kilo verdim 1000 kalorinin altına düşmemeye 1.500 üstüne çıkmamaya çalıştım ortalama 1200 kalorilik diyetle başardım hiçte zor değilmiş birazda hareket işte ekstradan dans yürüyüş yapmaya çalıştım kaldı 5 kilo yaza daha çok var veririm yavaş yavaş çoğunu atlattım azı kaldı şükür darısı benim gibi çabalayanların başına en önemlisi verdiklerimi geri almamak yani yaşam boyu diyet pardon  sağlıklı beslenme bol hareket başka çaresi yok bunun hepimize kolay gelsin
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder